Onze werkwijze
Werken via Quikr? Zo werkt het
Onze werkwijze voor nieuwe werknemers is gericht op het vinden van de juiste match tussen jou en de werkgever. Wij begeleiden je tijdens het sollicitatieproces en zorgen voor persoonlijke aandacht en ondersteuning.
1
Meld je aan!
Neem contact op met Quikr via het aanmeldformulier, e-mail of via de telefoon.
2
Wij nemen contact met je op
Na het ontvangen van je aanmeldformulier neemt onze recruiter contact met je op voor een korte kennismaking. Hierbij zullen we vragen waar je precies naar op zoek bent om de juiste match met een opdrachtgever tot stand te laten komen.
3
Intakegesprek
Wij zijn zeer flexibel met het inplannen van een intake gesprek. Dit kan via de telefoon, videobellen of bij ons op kantoor. We nemen de vacature van onze opdrachtgever met je door waarvoor wij denken dat je de perfecte match bent. Zien wij de match zitten dan stellen we je graag voor aan onze werkgever.
4
Sollicitatie bij de opdrachtgever
Mocht het nodig zijn dan zal onze recruiter en kennismakingsgesprek voor je inplannen bij de opdrachtgever. Hoe het precies in zijn werk gaat zal de recruiter met je bespreken. In elk geval: zorg dat je een onvergetelijke indruk achterlaat en de nieuwe baan binnenhaalt!
5
Aan de slag!
Zodra alles is afgerond en je bent tevreden met de match, dan kun je aan de slag vanaf de afgesproken startdatum. Jouw vaste aanspreekpunt staat altijd voor je klaar voor alle vragen of opmerkingen.